О нас » Страница 10 » Мұхтар Әуезов атындағы орта мектеп
Алматинская область
Қарасай ауданы білім бөлімінің
"Мұхтар Әуезов атындағы орта мектебі"
отдела образования Кербулакского района
Приемная
+7(72)771 5-42-87
Бухгалтерия
+7(72) 43-50-93
Версия для
слабовидящих
Мектеп тарихы
10
қаңтар
2022
Мектеп тарихы
Мектеп тарихы  Мектеп 1963 жылы М.Ф.Фрунзе атындағы мектеп болып ашылды. Аудандық ономастикалық комиссияның шешімі бойынша 1995 жылы мектеп М.О.Әуезов атындағы орта мектеп болып аталды.  1963-1992 білім жүйесі орыс тілінде жүргізілді.  1992-2003 жылдар аралығында мектепте оқу жүйесі екі тілде орыс және қазақ тілінде жүргізілді.  2004-2005 оқу жылынан бастап мектептегі білім жүйесі қазақ тіліне көшірілді.  Жалпы ауданы- 2321,4 шаршы метр  Құрылыс түрі - типтік  Жобалау сыйымдылығы – 640 балаға
Мектеп ұжымы
03
қаңтар
2022
Мектеп ұжымы
Мектепте жалпы 80 мұғалім, педагог-модератор 7, педагог-сарапшы 13, педагог-зерттеуші 36, 1-санаттағы 2, 2-санаттағы 6, санатсыз 16 мұғалім қызмет етеді.
" Тәуелсіздік жырлары" атты жасөспірімдер арасындағы жыр мүшайрасы өтті№
12
қараша
2021
" Тәуелсіздік жырлары" атты жасөспірімдер арасындағы жыр мүшайрасы
"М.Әуезов атындағы орта мектебі" кмм Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігінің 30  жылдығына орай " Тәуелсіздік жырлары" атты жасөспірімдер арасындағы жыр мүшайрасына қатысып Бас жүлде алған 7 а сынып оқушысы Басимова Айша, 5  ә сынып оқушысы Буркитбаева Сара 2- орын, 5- ә сынып оқушысы Ходжамуратов Медет 2-орынмен марапатталды. Жетекші: Мырзасайымова Анар Ерназаровна
BILIMTIME.KZ орталығының республикалық олимпиада нәтижелері.
17
қыркүйек
2021
BILIMTIME.KZ орталығының республикалық олимпиада нәтижелері.
Өзін-өзі тану пәнінен 2 "Б" сынып оқушысы Сұлтан Диас BILIMTIME.KZ орталығының республикалық олимпиаданың, "Мен жастарға сенемін" қоғамдық қорының республикалық  байқауына қатысып, І-дәрежелі Дипломдарды иеленді. Жетекшісі М. Джамалиева дипломдармен марапатталды.
ИФМ әдістеме бірлестігінің онкүндік қорытындысы
31
қаңтар
2020
ИФМ әдістеме бірлестігінің онкүндік қорытындысы
                                                    ИФМ әдістеме бірлестігінің онкүндік қорытындысы