Аманжолова Гульхан Жаманкулкызы
Аманжолова Гульхан Жаманкулкызы, 1974 жылы 5 мамыр күні Жамбыл облысында туылған, өзінің педагогикалық жолын Қарасай ауданында 1998 жылы М.Әуезов атындағы орта мектебіне қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі ретінде бастап, 2004 жылы Шамалған ауылында жаңа мектеп-гимназия бой көтеріп ашылғанда осы мекемеге директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары болып ауыстырылды. 2015-2022 жылдар аралығында Үшқоңыр орта мектеп-гимназиясының директоры қызметін атқарды. 2023 жылғы 4 қаңтардан бастап М.Әуезов атындағы орта мектеп директоры болып ауыстырылды.
«Мектеп директорының педагогикалық кредосы - гуманистік педагогика. Менің жұмысым - менің жан дүниемнің бір бөлігі. Менің командам - пікірлестердің командасы. Мен бастамашылықты әдейі орындаушыларға беремін. Өз жұмысының нәтижелеріне қатысу шынайы түсіністік пен келісімнің арқасында өседі.
Біздің жұмысымызда ынтымақтастық қағидатын атап өткен орынды деп санаймын. Мен мұны мектебіміздің дамуы үшін жауапкершіліктің мұғалімдер, оқушылар және ата-аналар арасында өзара теңдей бөлінуінде деп түсінемін. Ата-аналар - біздің үлкен мектеп командасының толық мүшелері. Бірлесе барлық мәселелердің шешімін таба алатынымызға сенімдімін!»
Гульхан Аманжолова
Аманжолова Гульхан Жаманкуловна родилась 5 мая 1974 года в Жамбылской области, свою педагогическую деятельность начала в Карасайском районе учителем казахского языка и литературы в средней школе имени М.Ауезова. В 2004 году была переведена заместителем директора по учебной работе во вновь открывшуюся среднюю школу-гимназию села Шамалган. В период с 2015 по 2022 год проработала в должности директора средней школы-гимназии Ушконыр. С 4 января 2023 года переведена директором средней школы имени М.Ауезова.
«Педагогическое кредо директора – гуманная педагогика. Моя работа – это часть меня. Мой коллектив – это команда единомышленников. Я сознательно отдаю инициативу исполнителям. Причастность к результатам своего труда вырастает из подлинного понимания и согласия.
Считаю уместно подчеркнуть принцип сотрудничества в нашей работе. Я его понимаю, как взаимное разделение ответственности педагогов, учащихся и родителей за развитие нашей школы. Родители – полноправные члены нашего большого школьного коллектива.
Я уверена: вместе мы добьёмся решения всех проблем!»